Emilia Jagielska – neurologopeda dzięcięcy
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i korekcyjna oraz pedagogika przedszkolna. Ukończyła podyplomowe studia z zakresu logopedii na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz podyplomowe Studia z zakresu Neurologopedii i Wczesnego wspomagania na Uczelni Łazarskiego. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała podczas wieloletniej pracy w przedszkolu, gdzie nabyła wiedzę dotyczącą dzieci w normie rozwojowej, pełniła funkcję koordynatora pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Organizowała tam zarówno zajęcia grupowe jak i
indywidualne. Ponadto pracowała w poradni psychologiczno-pedagogicznej, gdzie prowadziła terapię dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera, dyslalią.
Nieustannie podnosi swoje kwalifikacje dokształcając się na licznych kursach i szkoleniach czym potwierdza swój zawodowy cel jakim jest ustawiczny rozwój.
Ukończyła między innymi:
– kinezjotaping w logopedii
– szkolenie SMURF
– metodę werbotonalną
– rozwijanie pojęć matematycznych z wykorzystaniem dziecięcej matematyki E. Gruszczyk Kolczyńskiej
– metoda Batii Strauss w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
– umuzykalnianie dzieci metodą Carla Orffa.
Miejsce jakim jest Centrum rozwoju Sensory to spełnienie jej wieloletniego marzenia o stworzeniu wyjątkowego miejsca dla dzieci, które będzie bliskie, przyjazne i otwarte, ale także będzie stwarzało strefę rozwoju, a czasem wsparcie w pozyskaniu ważnych kompetencji, umiejętności potrzebnych na co dzień.
W Sensory prowadzi: terapię logopedyczną, terapię neurologopedyczną dla dzieci, przedszkole TUŻ, TUŻ, logorytmikę
Klaudia Romanowska – logopeda, trener emisji głosu
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Wokalistyka na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie oraz podyplomowych studiów logopedycznych na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
Specjalizuje się w diagnozie i terapii logopedycznej oraz miofunkcjonalnej dzieci od 4. roku życia, młodzieży i dorosłych. Pomaga pacjentom z zaburzeniami artykulacji (np. dyslalią), z nieprawidłowościami funkcji prymarnych (m.in. nieprawidłowy sposób oddychania, dysfunkcja połykania, trudności w obrębie narządu żucia, nieprawidłowa pozycja spoczynkowa języka). Wspiera pacjentów w trakcie leczenia ortodontycznego. Prowadzi również trening dykcji i emisji głosu.
Doświadczenie zdobywała w placówkach takich jak przedszkola terapeutyczne, przedszkola Montessori oraz w prywatnych poradniach.
Łączy wiedzę logopedyczną z bogatym doświadczeniem wokalnym, co pozwala jej skutecznie wspierać pacjentów w poprawie artykulacji, dykcji i emisji głosu. W pracy z pacjentem stawia na tworzenie pozytywnej i wspierającej atmosfery, która sprzyja efektywnej terapii oraz rozwojowi umiejętności komunikacyjnych.
Ukończyła min. szkolenie „SMURF” – Strategiczna Metoda Usprawniania Realizacji Fonemów, Kurs Terapii Miofunkcjonalnej oraz Kurs – Metody Wywoływania Głosek.
W sensory prowadzi – terapię logopedyczną
Karolina Bryndza – nauczyciel wychowania fizycznego, pedagog, terapeuta integracji sensorycznej.
Karolina jest nauczycielem wychowania fizycznego w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Warszawie oraz wychowawcą dzieci w klasie IV. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie na kierunku Wychowanie fizyczne. Uzyskała tytuł magistra wraz z ukończeniem specjalizacji menagera sportu. Jako wolontariusz podczas studiów aktywnie brała udział w organizacji wydarzeń sportowych dla dzieci i młodzieży. Posiada 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi w wieku szkolnym oraz przedszkolnym. W czasie studiów ukończyła specjalizacje z gimnastyki korekcyjnej. Karolina uwielbia pracę z dziećmi, na bieżąco szkoli się, aby podnosić swoje kwalifikacje uczestnicząc w różnego rodzaju kursach, szkoleniach oraz webinarach. Głównym celem Karoliny jest zaszczepienie u dzieci chęci do aktywności fizycznej oraz wspieranie ich rozwoju. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas odbywania licznych praktyk w przedszkolach, szkołach oraz poradniach psychologicznych. Aktualnie wykorzystuje zdobytą wiedzę oraz umiejętności w pracy z dziećmi jako nauczyciel i wychowawca w szkole. Karolina podczas wykonywanej pracy jest osobą empatyczną, która z zaangażowaniem podchodzi do każdego pacjenta. Cechuje ją życzliwość oraz sumienność.
Ukończyła:
-kurs I i II stopnia integracji sensorycznej w PSTIS w Warszawie
-specjalizację z gimnastyki korekcyjnej
-specjalizację menagera sportu
-szkolenie „NastAWF się na rozwój”
-szkolenie zawodowe FMS I i II moduł
-kurs wychowawcy kolonijengo
-kurs fundamenty treningu koordynacji ruchowej
-kurs „Komunikacja wychowawca-rodzic-uczeń”
W Sensory prowadzi: Terapię integracji sensoprycznej (SI)
Marzena Osipacz – Pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel wychowania przedszkolnego, socjolog
Ukończyła między innymi:
– terapię ręki i stopy
– trening uważności i współczucia (mindfulness & compassion)
– umiejętności coachingowe w pracy nauczyciela/wychowawcy
– skuteczna organizacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej w placówce
– treści logopedyczne przydatne w pracy nauczyciela
– zabawy rozwijające umiejętności komunikatywne dzieci w wieku przedszkolnym
– dotknij, poczuj, zobacz, usłysz, czyli jak łączyć rozwój wielozmysłowy z edukacją medialną
– komunikacja bez przemocy z wykorzystaniem metody NVC
– myślenie wizualne w pracy nauczyciela przedszkola
– twórcza superwizja – rozwiązania twórcze w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym
– całościowe zaburzenia rozwoju – dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera w przedszkolu
– jak motywować niezmotywowanych?
– OFF WORDS – wspomaganie budowania poczucia własnej wartości i rozwoju emocjonalnego uczniów i uczennic
– rozwój psychoseksualny przedszkolaka i małego żaka
– animacja teatralna w szkole
– współczesne uzależnienia dzieci i młodzieży
– rozwiązania twórcze w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym
– STRES – Systematyczny Trening Redukcji Stresu
W swojej pracy kieruje się ideą Porozumienia bez Przemocy, wykorzystuje metody Coachingowe, techniki oddechowe. Cenię sobie dobry kontakt z dziećmi i rodzicami oparty na pozytywnej relacji. Moje motto „Podążaj za dzieckiem”.
W Sensory prowadzi: Terapię integracji sensorycznej SI
Marta Zasada – terapeuta integracji sensorycznej
Magister fizjoterapii, absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Posiada prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty o numerze 21579. Obecnie w trakcie Pomagisterskiego Studium Logopedycznego na SWPS w Warszawie. Pasjonatka górskich
podróży, w trakcie zdobywania Korony Gór Polski.
Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas pracy m.in. w Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej „Edukacja” w Warszawie, Niepublicznym Przedszkolu Integracyjnym w Warszawie, Klinice Budzik oraz Ośrodku Rehabilitacji CEMICUS. W swojej pracy korzysta z wiedzy zdobytej na licznych kursach i szkoleniach z zakresu pediatrii i neurologii, którą systematycznie poszerza. Wyróżnia ją nacisk na indywidualne podejście do każdego pacjenta.
Uczestnictwo w wybranych kursach i szkoleniach:
• Wprowadzenie do komunikacji alternatywnej i wspomagającej u osób z wieloraką
niepełnosprawnością – I i II stopień (GADATEK Centrum Rozwoju Porozumiewania)
• Badanie dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym (MPD) pod kątem analizy chodu (Ośrodek
Neurorehabilitacji)
• Neurofizjologiczne podstawy integracji sensorycznej – I stopień (Rehamax)
• Integracja sensoryczna – diagnoza i terapia – II stopień (Rehamax)
• Terapia ręki – I i II stopień (Acentrum)
• Terapia ręki jako ważny element terapii zajęciowej (Centrum Intensywnej Terapii OLINEK)
• Instruktor rekreacji ruchowej – specjalizacja: gimnastyka korekcyjna (Centrum Kształcenia Kadr
Sportowych)
W Sensory prowadzi: Terapię integracji sensorycznej SI
Aleksandra Dublas – dietetyk
Ukończyła Warszawski Uniwersytet Medyczny na kierunku dietetyka ze specjalnością dietetyka kliniczna. Doświadczenie pracy z dziećmi zdobywała
już od momentu zakończenia liceum jako animatorka dla dzieci w hotelu za granicą. Podczas studiów uczęszczała na praktyki w Szpitalach Pediatrycznych, gdzie zdobywał umiejętności rozmowy z dziećmi i wyszukiwania z nich najważniejszych elementów dotyczących żywienia. W czasie przerw wakacyjnych zajmowała się dziećmi, co pozwalało na stały kontakt z dzieckiem i nabywanie nowych umiejętności w pracy z nim. Poprzez prowadzenie licznych warsztatów, zyskała umiejętność nawiązywania więzi z dzieckiem w każdym wieku. Stale poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach, webinariach i konferencjach dotyczących dietoterapii chorób cywilizacyjnych. Podczas wykonywania swojej pracy, jest sumienna, empatyczna, każdego pacjenta traktuje indywidualnie z godnością i zrozumieniem.
W Sensory prowadzi: konsultacje dietetyczne
Natalia Radkowska – logopeda, pedagog specjalny
Absolwentka pięcioletnich studiów magisterskich na kierunku pedagogika specjalna,
o specjalności logopedia w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując na stanowisku logopedy
w warszawskich przedszkolach oraz odbywając liczne praktyki logopedyczne w placówkach
oświatowych oraz medycznych.
Aktualnie współpracuje z warszawskim przedszkolem integracyjnym, gdzie prowadzi
indywidualne oraz grupowe zajęcia logopedyczne m.in. dla dzieci ze specjalnymi potrzebami
edukacyjnymi.
Jej zainteresowania oraz praktyka logopedyczna koncentrują się przede wszystkim na
zagadnieniach związanych z diagnozą oraz terapią dzieci z wadami wymowy, opóźnionym
rozwojem mowy oraz zaburzeniami płynności mowy – jąkaniem.
W pracy kieruje się przede wszystkim dobrem dzieci. Ważne jest dla niej indywidualne,
holistyczne podejście i współpraca z rodzicami, oparta na partnerstwie.
Nieustannie podnosi swoje kwalifikacje zawodowe biorąc udział w konferencjach naukowych
oraz certyfikowanych szkoleniach. Dodatkowo w przyszłości swoją praktykę logopedyczną
pragnie łączyć z pracą naukową.
Ukończone szkolenia:
– 2023 r. – „Masaż logopedyczny podejście całościowe (z elementami technik
fizjoterapeutycznych i osteopatycznych)”
– 2022 r. – Szkolenie I oraz II stopnia „Diagnoza i terapia jąkania i innych zaburzeń
płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną”
– 2020 r. – „Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia – diagnoza-terapia-
masaż©”
– 2020 r. – „Diagnoza jąkania u dzieci i młodzieży”
W Sensory prowadzi: konsultacje logopedyczne
Paulina Olszewska – terapeuta SI, psycholog, dietetyk
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie SWPS, dietetyki w chorobach wewnętrznych i metabolicznych na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym oraz diagnozy i terapii integracji sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej. Zdobytą wiedzę na studiach łączy z doświadczeniem uzyskanym podczas praktyk specjalistycznych, pracy w przedszkolu integracyjnym oraz prywatnych poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Poszerza swoją wiedzę regularnie, dzięki czemu wiąże naukę z różnych dziedzin terapii, w tym z terapii karmienia.
Ukończone szkolenia:
– Schematy żywienia i suplementacji dzieci – warsztat dietetyka pediatrycznego
– Awersja pokarmowa u dzieci
– Żywienie dzieci we wczesnym okresie życia w kontekście profilaktyki trudności karmienia
– Anoreksja i bulimia. Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń odżywiania
– Rola diety w schorzeniach tarczycy
– Diagnoza ADHD i zaburzeń współwystępujących z zastosowaniem Zestawu Kwestionariuszy CONNERS 3
– Diagnoza zaburzenia ze spektrum autyzmu przy pomocy kwestionariusza ASRS
– Wzmacnianie kontroli posturalnej u dzieci w wieku szkolnym
W Sensory prowadzi: terapię SI, konsultacje psychologiczne, terapię karmienia
Natalia Zajączkowska – terapeuta integracji sensorycznej
Diagnosta i terapeuta Integracji Sensorycznej. Uzyskała tytuł magistra fizjoterapii w Wyższej Szkole Rehabilitacji w Warszawie. Prowadzi terapię indywidualne oraz zajęcia grupowe łączące elementy korektywy, kształtujące prawidłową postawę ciała oraz niwelujące zaburzenia integracji sensorycznej. W pracy z dziećmi stawia na silną relację oraz zaufanie. Ceni sobie dobry kontakt z dziećmi i młodzieżą oparty na pozytywnej relacji oraz uśmiechu, chcąc jak najlepiej im pomóc i dobrać właściwe metody pracy. Stara się tworzyć inspirujące i kreatywne środowisko dla każdego dziecka, wykorzystując ich naturalny potencjał – żywiołowość, entuzjazm i ciekawość świata. Doświadczenie zdobywała pracując w przedszkolu terapeutycznym, poradni psychologiczno- pedagogicznej oraz szkole integracyjnej. Swoją wiedzę podnosi uczestnicząc w kursach i szkoleniach. Ukończyła między innymi: Kurs I i II stopień Integracji Sensorycznej, Kurs Kinesiology Taping, Kurs masażu I stopnia masaż klasyczny i relaksacyjny, Kurs masażu II stopień, Diagnostyka i terapia dzieci z wadami postawy – podejście zintegrowane.
W Sensory prowadzi: Terapię integracji sensorycznej
Anna Kulik- psycholog

W Sensory prowadzi: konsultacje psychologiczne, terapię ręki