Emilia Jagielska – neurologopeda dzięcięcy
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i korekcyjna oraz pedagogika przedszkolna. Ukończyła podyplomowe studia z zakresu logopedii na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz podyplomowe Studia z zakresu Neurologopedii i Wczesnego wspomagania na Uczelni Łazarskiego. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała podczas wieloletniej pracy w przedszkolu, gdzie nabyła wiedzę dotyczącą dzieci w normie rozwojowej, pełniła funkcję koordynatora pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Organizowała tam zarówno zajęcia grupowe jak i
indywidualne. Ponadto pracowała w poradni psychologiczno-pedagogicznej, gdzie prowadziła terapię dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera, dyslalią.
Nieustannie podnosi swoje kwalifikacje dokształcając się na licznych kursach i szkoleniach czym potwierdza swój zawodowy cel jakim jest ustawiczny rozwój.
Ukończyła między innymi:
– kinezjotaping w logopedii
– szkolenie SMURF
– metodę werbotonalną
– rozwijanie pojęć matematycznych z wykorzystaniem dziecięcej matematyki E. Gruszczyk Kolczyńskiej
– metoda Batii Strauss w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
– umuzykalnianie dzieci metodą Carla Orffa.
Miejsce jakim jest Centrum rozwoju Sensory to spełnienie jej wieloletniego marzenia o stworzeniu wyjątkowego miejsca dla dzieci, które będzie bliskie, przyjazne i otwarte, ale także będzie stwarzało strefę rozwoju, a czasem wsparcie w pozyskaniu ważnych kompetencji, umiejętności potrzebnych na co dzień.
W Sensory prowadzi: terapię logopedyczną, terapię neurologopedyczną dla dzieci, przedszkole TUŻ, TUŻ, logorytmikę
Karolina Bryndza – nauczyciel wychowania fizycznego, pedagog, terapeuta integracji sensorycznej.
Karolina jest nauczycielem wychowania fizycznego w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Warszawie oraz wychowawcą dzieci w klasie IV. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie na kierunku Wychowanie fizyczne. Uzyskała tytuł magistra wraz z ukończeniem specjalizacji menagera sportu. Jako wolontariusz podczas studiów aktywnie brała udział w organizacji wydarzeń sportowych dla dzieci i młodzieży. Posiada 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi w wieku szkolnym oraz przedszkolnym. W czasie studiów ukończyła specjalizacje z gimnastyki korekcyjnej. Karolina uwielbia pracę z dziećmi, na bieżąco szkoli się, aby podnosić swoje kwalifikacje uczestnicząc w różnego rodzaju kursach, szkoleniach oraz webinarach. Głównym celem Karoliny jest zaszczepienie u dzieci chęci do aktywności fizycznej oraz wspieranie ich rozwoju. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas odbywania licznych praktyk w przedszkolach, szkołach oraz poradniach psychologicznych. Aktualnie wykorzystuje zdobytą wiedzę oraz umiejętności w pracy z dziećmi jako nauczyciel i wychowawca w szkole. Karolina podczas wykonywanej pracy jest osobą empatyczną, która z zaangażowaniem podchodzi do każdego pacjenta. Cechuje ją życzliwość oraz sumienność.
Ukończyła:
-kurs I i II stopnia integracji sensorycznej w PSTIS w Warszawie
-specjalizację z gimnastyki korekcyjnej
-specjalizację menagera sportu
-szkolenie „NastAWF się na rozwój”
-szkolenie zawodowe FMS I i II moduł
-kurs wychowawcy kolonijengo
-kurs fundamenty treningu koordynacji ruchowej
-kurs „Komunikacja wychowawca-rodzic-uczeń”
W Sensory prowadzi: Terapię integracji sensoprycznej (SI)
Natalia Radkowska – logopeda, pedagog specjalny
Absolwentka pięcioletnich studiów magisterskich na kierunku pedagogika specjalna,
o specjalności logopedia w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując na stanowisku logopedy
w warszawskich przedszkolach oraz odbywając liczne praktyki logopedyczne w placówkach
oświatowych oraz medycznych.
Aktualnie współpracuje z warszawskim przedszkolem integracyjnym, gdzie prowadzi
indywidualne oraz grupowe zajęcia logopedyczne m.in. dla dzieci ze specjalnymi potrzebami
edukacyjnymi.
Jej zainteresowania oraz praktyka logopedyczna koncentrują się przede wszystkim na
zagadnieniach związanych z diagnozą oraz terapią dzieci z wadami wymowy, opóźnionym
rozwojem mowy oraz zaburzeniami płynności mowy – jąkaniem.
W pracy kieruje się przede wszystkim dobrem dzieci. Ważne jest dla niej indywidualne,
holistyczne podejście i współpraca z rodzicami, oparta na partnerstwie.
Nieustannie podnosi swoje kwalifikacje zawodowe biorąc udział w konferencjach naukowych
oraz certyfikowanych szkoleniach. Dodatkowo w przyszłości swoją praktykę logopedyczną
pragnie łączyć z pracą naukową.
Ukończone szkolenia:
– 2023 r. – „Masaż logopedyczny podejście całościowe (z elementami technik
fizjoterapeutycznych i osteopatycznych)”
– 2022 r. – Szkolenie I oraz II stopnia „Diagnoza i terapia jąkania i innych zaburzeń
płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną”
– 2020 r. – „Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia – diagnoza-terapia-
masaż©”
– 2020 r. – „Diagnoza jąkania u dzieci i młodzieży”
W Sensory prowadzi: konsultacje logopedyczne
Paulina Olszewska – terapeuta SI, psycholog, dietetyk
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie SWPS, dietetyki w chorobach wewnętrznych i metabolicznych na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym oraz diagnozy i terapii integracji sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej. Zdobytą wiedzę na studiach łączy z doświadczeniem uzyskanym podczas praktyk specjalistycznych, pracy w przedszkolu integracyjnym oraz prywatnych poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Poszerza swoją wiedzę regularnie, dzięki czemu wiąże naukę z różnych dziedzin terapii, w tym z terapii karmienia.
Ukończone szkolenia:
– Schematy żywienia i suplementacji dzieci – warsztat dietetyka pediatrycznego
– Awersja pokarmowa u dzieci
– Żywienie dzieci we wczesnym okresie życia w kontekście profilaktyki trudności karmienia
– Anoreksja i bulimia. Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń odżywiania
– Rola diety w schorzeniach tarczycy
– Diagnoza ADHD i zaburzeń współwystępujących z zastosowaniem Zestawu Kwestionariuszy CONNERS 3
– Diagnoza zaburzenia ze spektrum autyzmu przy pomocy kwestionariusza ASRS
– Wzmacnianie kontroli posturalnej u dzieci w wieku szkolnym
W Sensory prowadzi: terapię SI, konsultacje psychologiczne, terapię karmienia
Natalia Zajączkowska – terapeuta integracji sensorycznej
Diagnosta i terapeuta Integracji Sensorycznej. Uzyskała tytuł magistra fizjoterapii w Wyższej Szkole Rehabilitacji w Warszawie. Prowadzi terapię indywidualne oraz zajęcia grupowe łączące elementy korektywy, kształtujące prawidłową postawę ciała oraz niwelujące zaburzenia integracji sensorycznej. W pracy z dziećmi stawia na silną relację oraz zaufanie. Ceni sobie dobry kontakt z dziećmi i młodzieżą oparty na pozytywnej relacji oraz uśmiechu, chcąc jak najlepiej im pomóc i dobrać właściwe metody pracy. Stara się tworzyć inspirujące i kreatywne środowisko dla każdego dziecka, wykorzystując ich naturalny potencjał – żywiołowość, entuzjazm i ciekawość świata. Doświadczenie zdobywała pracując w przedszkolu terapeutycznym, poradni psychologiczno- pedagogicznej oraz szkole integracyjnej. Swoją wiedzę podnosi uczestnicząc w kursach i szkoleniach. Ukończyła między innymi: Kurs I i II stopień Integracji Sensorycznej, Kurs Kinesiology Taping, Kurs masażu I stopnia masaż klasyczny i relaksacyjny, Kurs masażu II stopień, Diagnostyka i terapia dzieci z wadami postawy – podejście zintegrowane.
W Sensory prowadzi: Terapię integracji sensorycznej
Julia Jaworska – logopedka
Absolwentka logopedii ogólnej i klinicznej Uniwersytetu Warszawskiego. Swoje doświadczenie zdobywała w różnych placówkach takich jak przedszkola, poradnie psychologiczno-pedagogiczne, oddziały szpitalne. Prowadzi terapię dyslalii i opóźnionego rozwoju mowy, wykorzystując elementy terapii miofunkcjonalnej. Szczególnie interesuje się wczesną interwencją logopedyczną, terapią karmienia (w tym doradztwem laktacyjnym) oraz terapią afazji u osób dorosłych po incydentach neurologicznych. Uwielbia pracę z dziećmi i do każdego pacjenta podchodzi indywidualnie, dostosowując metody pracy do jego potrzeb. Na co dzień pracuje również w przedszkolu, gdzie prowadzi zajęcia indywidualne oraz grupowe.
W Sensory prowadzi: Terapię logopedyczną
Aleksandra Siejbik – terapeuta integracji sensorycznej

• Diagnosta i Terapeuta Integracji Sensorycznej
• Terapeuta Programu Szkolnego Integracji Bilateralnej
• Ukończyła szkolenia: Smyko-Multisensoryka; Kinesiotaping – Plastrowanie Dynamiczne;
„Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi problemami w nauce – Szkolny Program
Interwencyjny Sally Goddard Blythe oparty o integrację odruchów oraz ocenę
neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INNP”
„Jako Terapeuta Integracji Sensorycznej z pasją i zaangażowaniem wspieram dzieci od ich
pierwszych miesięcy życia. Moje doświadczenie i wiedza, zdobyte podczas studiów oraz
szkoleń, takich jak program Integracji Bilateralnej, szkolenie trenerskie Smykomultisensoryka
oraz kinesiotaping (plastrowanie dynamiczne wspomagające procesy Integracji Sensorycznej)
pozwalają mi skutecznie prowadzić moich podopiecznych.
Od wielu lat koncentruję się na pracy z dziećmi oraz ich rozwoju, przy czym holistyczne
podejście jest dla mnie niezwykle ważne. Dzięki temu mogę dostrzegać różnorodne aspekty
rozwoju moich pacjentów, a moje zaangażowanie pozwala mi podążać za ich indywidualnymi
potrzebami.
W mojej pracy kładę duży nacisk na edukację rodziców, bo uważam, że powinni zrozumieć
co dzieje się z ich dzieckiem i dlaczego. Jestem otwarta na współpracę z opiekunami, chętnie
odpowiadając na ich pytania oraz polecając literaturę i źródła naukowe, które mogą wspierać
ich w lepszym zrozumieniu procesu rozwoju sensorycznego swoich dzieci.”
W Sensory prowadzi: Terapię integracji sensorycznej
Justyna Lica – logopeda
Jest absolwentką dwóch publicznych uniwersytetów. Ukończyła studia licencjackie z logopedii na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie oraz studia magisterskie na kierunku logopedia ogólna i kliniczna na Uniwersytecie Warszawskim. Już na drugim roku studiów rozpoczęła praktykę w zawodzie w formie wolontariatu we współpracy z pracownikiem uczelni. Następnie zdobywała doświadczenie podczas praktyk w szkołach podstawowych, w poradni psychologiczno-pedagogicznej, w placówkach fundacji ECHO, „Zdążyć z pomocą”, SCOLAR, w Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” i w prywatnym gabinecie, a także w trakcie ćwiczeń na oddziałach i w poradniach szpitalnych Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego oraz stażu w publicznym przedszkolu. Zajęcia terapeutyczne prowadzi przede wszystkim dla dzieci i uczniów z dyslalią, z opóźnieniem rozwoju mowy, z zaburzeniami przetwarzania słuchowego oraz w spektrum autyzmu.
Małgorzata Brzozowska – psycholog

